Is Pokimane Asian? I take a DNA test!

129 065
5 104
 
Kommentarer
Pokimane
Pokimane - 2 månader sedan
Thank you all so much for watching
Daniel Freestyle
Daniel Freestyle - 3 timmar sedan
Finally We Know 😂
epic gamer 23
epic gamer 23 - Dag sedan
I am south African Indian
Noorحمص Syrian
Noorحمص Syrian - 6 dagar sedan
👍🏻❤❤❤❤
Jorzkie YT
Jorzkie YT - 7 dagar sedan
Pokimane your frence me too i live in Canada Quebec
ORANGE RISE
ORANGE RISE - Månad sedan
I look like French/Japanese with pale skin and u don’t look like the young girl in the picture, just saying!
Xray _Gamer
Xray _Gamer - 3 timmar sedan
Ong she most beautiful Moroccan girl ever
LetsTalkJapan Vids
LetsTalkJapan Vids - 10 timmar sedan
the mom is the mvp hands down
PAH
PAH - 16 timmar sedan
You should do a video speaking Arabic only lol
SAM
SAM - 17 timmar sedan
because she is in the offline tv house I always just assumed shr was asian. Boy was I wrong.. I swear I just took it for granted that this was true, I never even saw the comments of people saying she was
Yaya Katico
Yaya Katico - 17 timmar sedan
I'm from morocco
KORVISEN
KORVISEN - 21 timme sedan
Yeet
Mega_Mind
Mega_Mind - 21 timme sedan
Favorite girl gamer is you 2. Valcarie
Drago Velayudam
Drago Velayudam - 21 timme sedan
Pokimane in a pokemon shirt 😂
Xray _Gamer
Xray _Gamer - 22 timmar sedan
She probably Canadian and her parent went on a trip to morocco and she was born there
smosai
smosai - Dag sedan
I’m South AFrican Like I live in South Africa
Assassin_Six
Assassin_Six - Dag sedan
poki u was right all along :o
epic gamer 23
epic gamer 23 - Dag sedan
Poki is damn fine
Haru- H
Haru- H - Dag sedan
Everyone is just going to forget that fact that her real name is Yvonne Ng, HUH?!
Rodrigo Michel
Rodrigo Michel - Dag sedan
Poki im spanish as well😀😀
hakmos djaballah
hakmos djaballah - Dag sedan
11:30 nice arabic btw😂😂
As You now
As You now - Dag sedan
Oooo so that’s why she didn’t eat her cat
mroofsir
mroofsir - Dag sedan
lol CONGRATS POKI IS 1.5% ASAIN 🤣🤣🤣🤣
EpicPorkchop81
EpicPorkchop81 - Dag sedan
I hope that I’m at least 90% black. You guys judge from my profile pic.
D4 Nova
D4 Nova - Dag sedan
She can speak Arabic?
Henry .C
Henry .C - Dag sedan
U know that u dyed ur hair...
SearOtterFilms
SearOtterFilms - Dag sedan
Spain used to control morocco so it makes sence
HeLLeToR
HeLLeToR - Dag sedan
She always says I can't say the n word. Your from Africa of course you can
PLAYER UNKNOWN
PLAYER UNKNOWN - Dag sedan
Shes FRENCH
Zero Two
Zero Two - Dag sedan
i wanna know mine :P
its time to stop
its time to stop - Dag sedan
bro u have a lil of croatian in uuuuu
CheckMySkill ._.
CheckMySkill ._. - Dag sedan
In Germany we say Ich versteh 30% des vids lul
Frankie Cinque
Frankie Cinque - Dag sedan
Wtf? Anybody can see that she’s not asian, she clearly has the North African/Arab look
mimzie5
mimzie5 - Dag sedan
OMG I CAN UNDERSTAND FRENCH. I guess that class wasnt a waste of time in high school :3
JD vlog
JD vlog - 2 dagar sedan
I always thought you got Asian blood but while watching this 3minutes in omg you dont look Asian anymore 🤯
Daniela Greppi
Daniela Greppi - 2 dagar sedan
Pizza pasta mamdolin siamo italiani e ci piace cosi noi vogliamo un lavoro e i migranti via da qui
Prisim YT
Prisim YT - 2 dagar sedan
Yahya Essadikine
Yahya Essadikine - 2 dagar sedan
Wow I love you
Rice Gum
Rice Gum - 2 dagar sedan
So dat mean that poki be African mind blown
Boomclash gamer
Boomclash gamer - 2 dagar sedan
You look asian so much
malak graba
malak graba - 2 dagar sedan
Hello pokimane I'm from algéria
Alex Bujold
Alex Bujold - 2 dagar sedan
Je ne savais pas que tu parlais. Français. Lol
Elena Gilbert
Elena Gilbert - 2 dagar sedan
She doesn't look asian to me. Am I the only one that doesn't see it?
Anil Rampersad
Anil Rampersad - 2 dagar sedan
I just took a DNA test and I'm 100% a golden retriever
Cole Howell
Cole Howell - 2 dagar sedan
Pokimane is legit the prettiest girl I have ever seen how is she so perfect
Hugh Wyatt
Hugh Wyatt - 2 dagar sedan
Why is poki speaking a different language?
Hawy gameZ
Hawy gameZ - Dag sedan
beceause it moroccain 😂 im a moroccain and we are in morocco we have to studie a lot of languages 😂 the moroccains are the best
choupapi
choupapi - 2 dagar sedan
me waiting to hear a solid N word from poki
PigAK YT
PigAK YT - 2 dagar sedan
Bonjoure Poki moi aussi je parle le francais and am a big fan
Fortnite Fan
Fortnite Fan - 3 dagar sedan
Are U Cristant Or Muslim???
Apostolov BG
Apostolov BG - 3 dagar sedan
6:24 its not normal edit: her arm
Feeki 69
Feeki 69 - 3 dagar sedan
Your so funny
Ender HD
Ender HD - 3 dagar sedan
North African
WTH
Now I even like you more
Freedom_Games 3
Freedom_Games 3 - 3 dagar sedan
Is Pokemaine muslim
Ima Drunkard
Ima Drunkard - 3 dagar sedan
'Sowthern'
Chanks Yagami
Chanks Yagami - 3 dagar sedan
تحيات إليكي من المغرب يا بنت بلدي العزيزة
Nästa